Μα όλα τα περίεργα στο δικό μου blog συμβαίνουν????
Δεν μου ανοίγει τα σχόλια, οπότε δεν μπορώ ν' απαντήσω σε καμία φίλη. Ζητώ συγγνώμη από όλες τις φίλες που μου έχουν γράψει κάτι και δεν έχουν πάρει απάντηση. Ελπίζω κάποια στιγμή πως θα μπορέσω ν' απαντήσω σε όλες.
Καλή σας νύχτα!!!!
σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο
-
Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου, μία από τις ζωγραφιές σου.
Ήσουν ένα γλυκό, αυτόφωτο πλάσμα.
Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου άρεσε πολύ.....
Πριν από 4 ημέρες
