Παρασκευή 8 Ιουνίου 2018

Μια ωραία πεταλούδα!!


Καλησπέρα!!!
Σας είχα υποσχεθεί πως θα τελείωνα εκείνα τα μικρά και ταλαιπωρημένα σπιτάκια αλλά μην τα περιμένετε πριν τον Αύγουστο!!! Γιατί??? Διότι μας προέκυψε γάμος!!! Στα μέσα  Ιουλίου τα παιδιά μου αποφάσισαν να είναι για πάντα μαζί!!! Οπως καταλαβαίνετε δεν υπάρχει χρόνος για κατασκευές... Θα μου πείτε και που κολλάει η ωραία πεταλούδα??? Δεν κολλάει πουθενά. Ασχολιόμουν μαζί της όταν μου ανακοίνωσαν το νέο και έβαλα τα δυνατά μου να την τελειώσω μην αφήσω στη μέση αλλη μια κατασκευή.
Η πεταλούδα λοιπόν....

...και μιας κι έφτιαξα κι ένα ψαράκι ... Δείτε και αυτό!!!


 Θα τα πούμε μάλλον τον Αύγουστο, όταν εσείς θ' απολαμβάνετε τα μπάνια σας!!! Με το ιντερνετ και τα κινητά τώρα όλα είναι δυνατά!!!! Τα νέα κυκλοφορούν!!!!
Σας φιλώ!!! Καλό καλοκαίρι!!!!

2 σχόλια:

  1. Η ώρα η καλή Σταυρούλα μου.
    Υπέροχη η πεταλούδα σου .
    Σου έφερε χαρμόσυνο μήνυμα, πώς να την αφήσεις στη μέση;
    Θα περιμένουμε τα νέα τον Αύγουστο.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!Σου εύχομαι να περάσεις ένα όμορφο, ξέγνοιαστο καλοκαίρι στην εξοχή με την οικογένειά σου!!! Φιλιά κι από μένα!!

      Διαγραφή