Τρίτη 22 Μαΐου 2018

Νυχτερινό.....

Τρίτη 22 του Μάη.

Γεια σας!!!!
Δεν ξέρω πόσο ταιριάζει ο τίτλος στην  κατασκευή μου, πάντως φεγγαράκι  έχει!!! Ενα τεταρτάκι μικρούλι - μικρούλι που φωτίζει ένα συγκρότημα κατοικιών.
Η περιπέτεια της κατασκευής ξεκινά πριν τα χριστούγεννα....(Ναι ναι!!! Σωστά διαβάζετε) .... που σκέφτηκα να φτιάξω μερικά σπιτάκια για να τα κανω δωράκια σε αγαπημένα πρόσωπα!! Εφτιαξα λοιπόν πολλά σπιτάκια!!! Μεγάλα, μέτρια, μικρά και μικρούτσικα.


Θα ήταν περισσότερα από 25. Ομως είχα ξεκινήσει και τα ρόδια που τελικά αποφάσισα να τα κάνω τελάρα για ύφανση. Δεν προλάβαινα να τα τελειώσω όλα διότι όπως έλεγε και ο σύζυγος όταν με έβλεπε να ασχολούμαι με τα ¨καλλιτεχνικά¨ μου, δεν είμαι παραγωγική..... Ετσι λοιπόν τελείωσα τα ρόδια και άφησα στην άκρη τα σπιτάκια, μέχρι που ήρθε ένα βραβείο από την φίλη μας την Ρένα την Χριστοδούλου. Γεμάτη απορία την ρωτώ πως είναι δυνατόν να βραβεύει την πιο ακαμάτρα της μπλογκογειτονιάς με τις δύο αναρτήσεις τον χρόνο και μου απαντά πως  η βράβευσή της θα με ταρακουνήσει και θα στρωθώ στη δουλειά. Είχε δίκιο!!! Στρώθηκα!!! Ρένα σ' ευχαριστώ πολύ!!!
Δεν ήταν εύκολο. Πολύ με παίδεψαν Αλλά κάτι κατάφερα νομίζω..... Μέσα σε ένα παλιό συρτάρι έστησα μια γειτονιά!!!! Τα σπιτάκια και τα διακοσμητικά από πηλό, τα σκολοπάτια από μπάλσα....Πολλές οι δοκιμές πολλές και οι αλλαγές μέχρι ν' αποφασίσω που θα κατέληγα.





Τα σκαλοπάτια πολύ με κούρασαν αλλά τους πήρα τον αέρα τελικά!!!
Μπάλσα δεν είχα ξαναχρησιμοποιήσει. Είναι πολύ μαλακό υλικό και κόβεται πολύ εύκολα με το κοπίδι.












   Ευχαριστώ πολύ την Ρένα για την προτροπή!!! Τα υπόλοιπα μικρούτσικα σπιτάκια θα σας τα δείξω στην επόμενη ανάρτηση... όχι τα επόμενα Χριστούγεννα αλλά όσο πιο γρήγορα μπορώ!!!
Καλό βράδυ!!!!












11 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω πολλά απο πηλό, αλλά τα σπιτάκια είναι υπέροχα! Πόσο μου αρέσουν αυτοί οι μικροί κόσμοι!
    Καλύτερα που δεν έγιναν χριστουγενιάτικα γιατί τωρα θα τα χαίρεστε όλο το χρόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Καιτούλα!!! Οι φωτό δεν είναι πολύ καλές....Δεν έχουν τόσο έντονο κίτρινο τα σπιτάκια. Δεν κατάφερα να βγάλω καλύτερες...

      Διαγραφή
  3. Κάλλιο αργά παρά ποτέ Σταυρούλα μου! Και να μη νοιώθις καθόλου τύψεις γιατί ολες λίγο πολύ εχουμε γίνει ακαμάτρες. Πάνε οι χρυσές εποχές των πολλων αναρτησεων την εβδομάδα. Το τι φταίει δνε τόχω ακόμα ξεδυαλύνει αλλά εστω και αυτό το λίγο μας αρκεί να ξαναμαζευόμαστε και να μαθαίνουμε τα νεα η μία της άλλης και να θαυμάζουμε τα εργα των χεριών της,όπως αυτά σήμερα ;).
    Περιμένουμε εναγωνίως τη συνέχεια
    Φιλιά πολλά
    Χαρά Θ.
    (γραφω απο ξένο πισί γι αυτό και το άγνωστο όνομα -του συζύγου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδα κι εγώ το άγνωστο όνομα και κατατρόμαξα!!! Τόση οικιότητα και δεν ξέρεις ποιος σου κάνει σχόλιο????? Καλώστηνε την άνοια είπα..... Εσύ Χαρά όμως δεν ανήκεις στην κατηγορία της ακαμάτρας Εγώ σε θεωρώ υπέρ παραγωγική!!!!!! Σ' ευχαριστώ που πέρασες από το σπιτάκι μου και σε φιλώ!!!!!

      Διαγραφή
  4. Μπράβο Σταυρούλα μου.
    Τα σπιτάκια σου είναι πανέμορφα και για όλο το χρόνο .
    Μερικές φορές βαλτώνουμε και Χρειαζόμαστε ένα μικρό σκούντημα για να ξαναξεκινησουμε.
    Κανείς τόσο ωραία πράγματα και σου αξιζει το βραβείο .
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ και πάλι Ρένα! Δεν είναι μόνο το σκούντημα που χρειάζομαι εγώ Ρένα μου.... Δεν θυμάμαι αν έχω αναφέρει ποτέ στο μπλογκ μου οτι έχω πολύ μεγάλο πρόβλημα με το δεξί μου μάτι που δεν βλέπει σχεδόν καθόλου. Ετσι πάντα ασχολούμαι λίγες ώρες με ότι φτιάχνω για να μην κουράζω το αριστερό και το χάσω ΚΑΙ αυτό.... Οπως καταλαβαίνεις η παραγωγή μου θα είναι πάντα λιγοστή. Δεν παραπονούμαι όμως είμαι ευχαριστημένη με όσα κατα καιρούς φτιάχνω!!! Απολαμβάνω κάθε μικρή στιγμούλα δημιουργίας!! Φιλιά κι από μένα!!!

      Διαγραφή
  5. πανεμορφη ιδεα κ τα χρωματααααααα...αλλα κ τα σχεδια τους χαρμααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι πανεμορφο και ευρηματικό. Καλή συνέχεια σε ότι κι αν κανεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή