Παρασκευή 17 Αυγούστου 2018

Καλοκαίρι δύσκολο το φετινό....

Καλησπέρα!!!
Οπως κάθε Αύγουστο εγώ σταθερά εδώ στην άδεια Αθήνα. Ερημη πόλη, κλειστά μαγαζιά, ζέστη και δυστυχώς αποκαΐδια και στάχτες....
Πλησιάζουμε στο Σεπτέμβριο και καλοκαίρι δεν κατάλαβα φέτος... Αμέσως μετά τον γάμο των παιδιών συνέβη το τραγικό γεγονός με την φωτιά στην Ανατολική Αττική.... Δεν υπάρχουν λόγια που να μετριάζουν την θλίψη για όσους χάθηκαν κι ούτε θα επεκταθώ, τα γνωρίζετε άλλωστε....

Φύγαν οι νεόνυμφοι  για το ταξίδι του μέλιτος κι εγώ εδώ ν' ασχολούμαι με το bookfolding. 

Δίπλωσα δύο βιβλία..
Ενα για το ζευγάρι κι ένα για τους κουμπάρους να τα έχουν  ενθύμιο από τον γάμο.










Τα λουλούδια στο βάζο του ζευγαριού είναι όλα από χαρτί....





Τα λουλούδια στο βάζο των κουμπάρων,  άλλα είναι από χαρτί και άλλα από κουκούλια. Ανακάλυψα τελευταία πόσο όμορφα πράγματα μπορεί να φτιάξει κανείς με το κουκούλι και αυτό τον καιρό τα μελετώ. Να δω που θα με οδηγήσουν......

Διπλώθηκαν βιβλία από Κυριακάτικες εφημερίδες με περιέχομενο που εγώ τουλάχιστον δεν θα διάβαζα ποτέ. Ισως κάποιες που διαβάζετε τώρα να ενδιαφερόσασταν για την "Προτεσταντική Ηθική και το πνεύμα του Καπιταλισμού"!!!... Εγώ με τίποτα! Ας με συγχωρέσει ο Μαξ Βέμπερ ή ο  Τζέιμς Γουότσον με την "διπλή έλικα". Και να τα διάβαζα σε μισή ώρα θα είχα ξεχάσει τα πάντα. 

Πριν από τα νυφιάτικα είχα διπλώσει κι άλλα. Είναι δύο κι αυτά, αλλά με το ίδιο πατρόν ...






Σας έχω υποσχεθεί και τα μικρά σπιτάκια από πηλό. Δεν τα ξέχασα... θα έρθει και η σειρά τους. 
Σας εύχομαι καλά μπάνια και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!!!!
Φιλιά!!!!



11 σχόλια:

  1. Υ Π Ε Ρ Ο Χ Α !!!! χαρα στην υπομονη σου να κατσεις να δυπλωσεις τοοοοσες σελιδες !!! ειναι πολυ ομορφα ολα , και ναι τα κουκουλια ειναι πολυ ωραιο υλικο χόρια που ειναι τοσο απαλα και αερινα , να εισαι καλα Σταυρουλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ρηνιώ μου!!! Πολλά φιλιά στα "13 κιλά ευτυχίας"!!!!

      Διαγραφή
  2. Να σας ζήσουν τα παιδιά σας Σταυρούλα μου.
    Τί πρωτότυπα δώρα είναι αυτά
    Χαρά στην υπομονή σου να διπλώσεις όλες αυτές τις σελίδες.
    Το αποτέλεσμα όμως είναι φανταστικό .
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου σ' ευχαριστώ πολύ!!! Να χαίρεσαι κι εσύ την οικογένειά σου!!! Οσο για την υπομονή ευτυχώς έχω αρκετή!! Καλή σου νύχτα!!!

      Διαγραφή
  3. Υπομονή, αυτό είναι το μυστικό γι' αυτές τις πολύ όμορφες δημιουργίες!! Όμορφο και πρωτότυπο δώρο!!Γειά στα χέρια σου Σταυρούλα μου!! Να σου ζήσουν οι νεόνυμφοι. Να είναι πάντα γεροί και ευτυχισμένοι!! Και συ να τους καμαρώνεις!!! Να είσαι πάντα καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αλήθεια πως χρειάστηκαν πολλές ώρες για να γίνουν όπως τα ήθελα και χωρίς υπομονή δεν γίνεται τίποτα...Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές Νανά!!! Καλή σου νύχτα!!!!

      Διαγραφή
  4. Φυσικά, κι εγώ την υπομονή σου θα θαυμάσω, Σταυρούλα μου!!! Υπέροχα έγιναν όλα!!!!
    Εύχομαι κάθε ευτυχία στους νεόνυμφους!!!
    Να τους χαίρεσαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου για τις ευχές και τα καλά σου λόγια!!! Σου εύχομαι το υπόλοιπο καλοκαίρι να είναι καλό και ξέγνοιαστο!!!! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχα, μοναδικά πρωτότυπα δώρα !!! Εντυπωσιακή η τεχνική του διπλώματος των βιβλίων !!! Να ζήσουν ευτυχισμένοι οι νεόνυμφοι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κλαυδία σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή