Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

Νέα σχέδια!!!!

20 σχόλια:

  1. Θα με κάνεις πάλι να τρέχω στα βιβλιοπωλεία για τα μαγικά μαρκαδοράκια......Υπέροχα Σταυρουλίνι μου....συγχαρητήρια και φιλιά/////

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγγέλους θα φτιάξεις εσύ άμα τα πιάσεις στα μαγικά σου χεράκια!!!!!! Καλή σου νύχτα "Θεία Λένα"

      Διαγραφή
  2. Ψάχνοντας για μια Σταυρούλα που δεν γνωρίζω και να πω σήμερα χρόνια πολλά βρήκα εσένα!
    ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κέρινα Ποιήματα...Καλώς ήλθες!!!!! Τώρα εγώ κάπου σε έχω συναντήσει....μάλλον στο μπλογκ της Αντιγόνης!!!!! Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές...είμαι λοιπόν τυχερη που παίρνω ευχές από μία "άγνωστη"...ευκαιρία να γνωριστούμε καλύτερα!! Θα περάσω από το μπλογκ σου το συντομότερο!!! Καλή σου νύχτα!!!

      Διαγραφή
  3. Πρώτα Χρόνια σου Πολλά με υγεία και δημιουργία και μετά να παινέψω την όμορφη δουλειά σου με τα σχέδια που μου αρέσουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχτίδα...καλώς ήλθες κι εσύ!!!! Εσύ βέβαια είσαι πασίγνωστη στην μπλογκογειτονιά μας κι ας μην έχουμε μιλήσει ξανα!!! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές!!! Να είσαι πάντα καλά!!! Θα περάσω κι από το δικό σου μπλογκοσπιτάκι!!!!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά και από δω Σταυρούλα μου!!!
    Να είσαι γερή και πάντα να δημιουργείς!!!!
    Υπέροχα τα καινούργια σου σχέδια΄πάω να βρω κι εγώ μαρκαδοράκια!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου σ' ευχαριστώ για τις ευχές!!! Ευτυχώς που η γιορτή κρατά 40 μέρες και δεν θα λάβεις τις ευχαριστίες μου με την λήξη της προθεσμίας. Τώρα θα έχεις εφοδιαστεί με τα μαρκαδοράκια και σε λίγο θα μας καταπλήξεις μς τα έργα σου!!!! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  5. Τι ωραία και τι πρωτότυπα σχέδια Σταυρούλα!!
    Χρόνια σου πολλά έστω και καθηστερημένα.
    Καλό φθινόπωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ντίνο για τις ευχές και τα καλά σου λόγια!!! Εύχομαι κι εγώ καλό φθινόπωρο!!!!

      Διαγραφή
  6. Χαρά στην υπομονή σου, Σταυρούλα μου! Πρωτότυπα, ιδιαίτερα και μοναδικά τα σχέδια !!
    Καό Σαββατοκύριακο να'χεις! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέπη μου υπομονή έχω. Διάθεση δεν έχω και πολλή....τώρα πως γίνεται αυτό δεν ξέρω. Πάντως όταν αρχίσω δεν σταματώ....Καλό απόγευμα!!!!!

      Διαγραφή
  7. Χρόνια πολλά (καθυστερημένα ) !
    πολύ όμορφα τα σχέδια σου.
    Καλό φθινόπωρο με όμορφες δημιουργίες
    φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία καλησπέρα!!!! Μόλις γύρισα από το σπιτάκι σου που το βρήκα πολύ όμορφο και φιλόξενο!!!! Σου άφησα και σχόλιο. Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!!! Καλό απόγευμα!!!

      Διαγραφή
  8. χρονια πολλα μισο μηνα μετα και καλο μηνα , γεματα ζωντανια τα σχεδια σου φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. marilise....καλοδεχούμενες οι ευχές κι ας έχει περάσει μισός μήνας!!! Σ' ευχαριστώ πολύ!!! Καλό μεσημέρι και φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σ' ευχαριστώ πολύ Αλεξάνδρα!!!! Είδες το έμαθα το "νέο" σου όνομα.....Ελα όμως που το Μισιρλού δεν ξεχνιέται με τίποτα!!!!! Καλή σου νύχτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή