Πέμπτη 7 Αυγούστου 2014

Καλημέρα Αυγουστιάτικη και δροσερή!!!!!!!

Σε ποιες ακρογιαλιές δροσίζεστε??? Σε ποιες γαλάζιες θάλασσες αρμενίζετε???? Σε ποια χρυσή αμμουδιά ξεροψήνετε το αγαλματένιο κορμάκι σας???? Οπου κι αν  είστε να περνάτε καλά!!! Σας το ζήτησα και πέρυσι....βουτιές και για μένα παρακαλώ!!!! Βότσαλα έχω!!!!! Η θάλασσα μου λείπει..... Κι αφού έχω βότσαλα είπα να ζωγραφίσω ένα να σας το δείξω γιατί αυτό το ιστολόγιο έχει πιάσει αράχνες....

  Το σχέδιο είναι ένα μοτίβο αγαπημένο από θρακιώτικο τσεβρέ που είχα κεντήσει σε λεπτό ύφασμα πριν πολλά χρόνια!!! Τότε που το κέντημα ήταν γλέντημα!!!!    
 Καλά μπάνια σας εύχομαι!!!!!!!! Μη μαυρίσετε πολύ και δυσκολευτώ να σας αναγνωρίσω όταν επιστρέψετε!!!! Φιλιά πολλά!!!!!!!!!!!!

2 σχόλια:

  1. Τι καταπληκτική ιδέα να ζωγραφίσεις το μοτιφάκι του κεντήματος !!!! Είναι εξαιρετικό !!! Μπράβο !!!
    Και να ξέρεις ότι έχεις συμπαραστάτες στο "όχι θάλασσα", οπότε κάνε αναρτήσεις να ξαραχνιάσουμε χαχα !!!
    Καλό σου βράδυ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ράνια καλή σου μέρα!!!!!!! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και χαίρομαι που έχω παρέα για το ξαράχνιασμα αλλά πραγματικά θα προτιμούσα να χαιρόσουν κι εσύ τις διακοπές!!!!!! Πέρασα χτες βράδυ από το μπλογκ σου αλλά που να μ' αφήσει ο μπλόγκερ να κάνω σχόλιο....ελπίιζω σήμερα να μου επιτρέψει!!! Καλό μεσημέρι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή