Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

Δύο νέες σφραγιδούλες....

15 σχόλια:

  1. Καλημερα Σταυρουλα!!Πολυ ομορφες σφραγιδες ιδιαιτερα αυτες που εφτιαξες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρυσοχέρα μου!!!! Τέλειες!!!! Χίλια μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γειά στα χέρια σου, πολύ όμορφες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφες που είναι....
    Είναι και πολύ χρήσιμες. Τα εργαλεία πού τα βρίσκεις, σε βιβλιοπωλείο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. είναι πολύ όμορφες ...ειδικά η δεύετρη πολύ εντυπωσιακή..φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ όμορφες σταβρούλα
    και πολύ καλύτερος τρόπος να περάσει κανείς την ωρα του....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ πολύ όμορφες!Μπράβο σου Σταυρούλα!Μας έλειψες τόσο καιρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σου Σταυρουλα! καλως σε βρηκα!
    Καλη και δημιουργικη χρονια!
    Οι σφραγιδουλες σου ειναι υπεροχες και ομολογω οτι εχω κι εγω αυτη τη μανια να φτιαξω καποτε τις δικες μου σφραγιδες! Οποτε βρω γομες μπροστα μου τις αγοραζω χωρις δευτερη σκεψη!
    Παρακολουθησα το βιντεο της μεξικανας και μολις βρω που εχω καταχωνιασει τα εργαλεια μου,θα στρωθω στη δουλεια!
    Ευχαριστω για την εμπνευση!!! ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΟΤΙ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΚΕΝΤΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΑΥΜΑΣΜΟ ΜΑΣ!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κατερινα...Katerina....kiki....Φιλία......Maria Z...Μαρία.....φόρα...Mαρίτα Καράπη....vailie....χρυσάνθη......
    Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια και σας ζητώ συγγνώμη που άργησα τόσο να σας απαντήσω αλλά τελευταία έχω γίνει πολύ αμελής. Ισως φταίει και το γενικό κλίμα που επικρατεί στην χώρα μας και μας έχει κάνει να κλειστούμε στον εαυτό μας. Η χάραξη της σφραγίδας με χαλαρώνει παρ' ότι έχω μια ανυπομονησία μέχρι να την τελειώσω και να δω το αποτέλεσμα.....τα εργαλεία τα βρίσκουμε στα μαγαζιά με είδη χόμπυ.
    Καλή σας νύχτα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σταυρούλαααααααα........δεν είσαι εντάξει......τόσο καιρό με πιλάτευες, κι εσύ και οι άλλες να ενεργοποιήσω και πάλι το blog μου....και τώρα που πήρα μπροστά εσείς μείνατε πίσω......γιατίίίίί ?????????.....πάω να σκουντήξω και τις άλλες. Πολλά φιλιά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ElenArt @ Ελένη μου με το δίκιο σου φωνάζεις! Τι να κάνω όμως έχω κι εγώ τις ανάποδές μου....που θα πάει όμως θα μου περάσει!! Φιλιά πολλά κι από μένα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή