Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

Η εστεμμένη.....

....όπως σας είχα υποσχεθεί!!!!

6 σχόλια:

  1. μμμμ!!!!!μεγαλειοτάτη προσκυνώ
    και ναι σου επιτρεπω να αντιγραψεις οοοοτι θες και δεν θα ζητησω και δικαιοματα
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εστεμμένη!!! Ξεχασμένη έννοια από την εποχή των παραμυθιών και ουδόλως συμβατή με την κουζίνα!(χιχι) Σκέτο κέντημα και αυτή η κουτάλα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χα χα χα το'πες και το'κανες ε? Υπέροχοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρηνιώ μου τι την ήθελα την εστεμμένη??? Στο τέλος θα κατηγορηθώ για φιλομοναρχική...χιχιιιιΕγώ εκείνο που θυμάμαι είναι τα λόγια του Νίκου, που όταν καθόμασταν στο σαλόνι κι εκείνος κάπνιζε σαν φουγάρο, τον γκρίνιαζα που μ' ενοχλούσε ο καπνός κι εκείνος μου έλεγε..."Γρήγορα στην κουζίνα σου, στο βασίλειό σου" Μεγαλεία Ρηνιώ μου! Ξεχνιούνται?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρυσάνθη εγώ ήθελα δεν ήθελα την έκανα συμβατή. Καπνιστής μανιώδης εκείνος, μη καπνίστρια εγώ,( αν και 40 χρόνια δίπλα του είχα γίνει παθητική καπνίστρια πια)....έπρεπε να έχω κι εγώ μια γωνίτσα, έστω στην κουζίνα μου για το "βασίλειό" μου, που δεν ήταν άλλο από τον χώρο για ν' ασχολούμαι με τις κατασκευές μου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ Μαρία!!! Προσπαθώ να κρατώ τις υποσχέσεις μου....Μη λέμε και ξελέμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή